Strona internetowa naszej firmy nie powinna być traktowana przez nas po macoszemu. Jest ona równie ważna, co nasze portale na social mediach czy nasze fizyczne miejsce pracy. Wiele starszych i bardziej profesjonalnych osób wciąż sprawdza w pierwszej kolejności domenę przedsiębiorstwa, którym są zainteresowani. Równie ważne co wpisy, są zdjęcia, które na niej umieszczamy, ponieważ mówią wyraźnie, z kim klienci mają do czynienia
Zdjęcia naszego zespołu albo specjalistów
Nasz zespół nie jest anonimowy, a w każdym razie nie powinien taki być. Każda osoba ma swoje miejsce i wykonuje ważną dla nas pracę, powinna mieć więc gdzieś swoje miejsce. Na stronie powinno znaleźć się zdjęcie naszego zespołu. Najlepiej wszystkich jego członków razem, możemy też dodać zdjęcie każdego z osobna, chociaż one wyglądają przeważnie mniej naturalnie i sztucznie. Jeśli współpracują z nami jakieś znane nazwiska, też warto o tym wspomnieć, bo działa to mocno na wyobraźnię naszego klienta. Im więcej powiemy o naszych pracownikach, tym większą sympatię zdobędą w oczach odwiedzających.
Nasze portfolio albo zdjęcia z naszej pracy
Jeśli wykonujesz coś ręcznie lub świadczysz szczególne usługi, na swojej stronie koniecznie zamieść swoje portfolio. Zdjęcia tego, jak coś zostało przez Ciebie zmienione albo co udało Ci się stworzyć, nie służy tylko chwaleniu się, ale także zaprezentowaniu twoich możliwości. Klient chętnie zwróci się do firmy, która działa na rynku od lat i ma swoje działania udokumentowane, niż do kogoś, kto ma może dwa zdjęcia sprzed sześciu miesięcy. W czasach social media chcemy widzieć aktywność, a jej brak często interpretujemy jednoznacznie na niekorzyść danego przedsiębiorstwa. Zadbaj więc o kilka aktualnych zdjęć.
Zdjęcia przesłane od zadowolonych klientów
To, co wysyłają Ci klienci, zawsze jest ważne. Jeśli na swojej stronie umieścisz kilka zdjęć, oczywiście za zgodą osoby, która je do Ciebie wysłała, na pewno zwiększysz swoją wiarygodność, a do tego przekonasz potencjalnych klientów, że nie pożałują, wybierając Ciebie. Nie zapomnij też o dodaniu opinii albo opisu do zdjęcia, żeby nikt nie miał wątpliwości, że to prawdziwe zdjęcie od prawdziwych klientów. Aktualizuj tę zakładkę na bieżąco i lepiej nie pozwalaj nikomu samodzielnie oceniać twojej działalności na twojej stronie, bo otwierasz furtkę swojej konkurencji, która chętnie Cię zdyskredytuje i odbierze Ci klientów.
Zobacz też: Jakie dane wolno gromadzić w dziale kadr podczas rekrutacji?